söndag 4 maj 2008

Grillig tjejkväll

Ännu en dag till ända. En bra dag med mycket trevligt sällskap, skratt och babbel. Vi bestämde oss för att grilla eftersom vädret var så strålande fint. Det blev potatissallad, potatisgratäng, melonsallad, flintastek, grillade grönsaker, chorizo m.m. Jag lovar, nu har jag och Micke mat så att det skulle räcka för ett helt kompani.
Hanna och Lotta skötte grillen medan jag donade med salladerna.


Jag och Sandra var vrålhungriga.

"Gillar ni bea-sås? Det gör inte jag, jag är för mogen för det, jag vill ha rödvinssås". Sandra kommenterar vårt val av tillbehör.




Elin dök upp lite senare.

Jag skjutsade precis hem flickorna till sina respektive hem och sina respektive. Själv sover jag ensam i natt, första gången dörren låses innan sänggående. Lite läbbigt är det ju men jag är så pömsig att det kommer att gå snabbt att somna.

Godnatt!

Inga kommentarer: