lördag 3 maj 2008

Övernattning i Vittangi

Jag åkte, som sagt var, till byn i samma veva som Micke for till fjällen. Jag har hunnit vara på gymet två vändor och det känns jätteskönt i kroppen. Vågade mig på en cykeltur också, vilket gick fantastiskt bra. Knäet var som nytt!
Igår kväll åt vi middag hos Inko, souvas i pitabröd och pastasallad. Jag och Isak åkte en sväng till Rovakka och hälsade på faster Maria med familj. Hon bjöd på kaffe och vi surrade lite.

Det var en jättefin kväll så jag passade på att fota lillebror!


Mamma diskar!


.. och äter frukost efter en flitig morgonpromenad!

Min frukost bestod av fil med linfrö, psylliumfrö, torkade aprikoser, pumpa kärnor och all-bran + macka med skinka och tomat, ett glas juice och givetvis kaffe!
Nu är jag tillbaka i Kiruna. I kväll ska vi ha tjejmiddag. Sandra har önskat melonsallad och panacotta till efterrätt men vi får se vad det blir. Lotta slutar 14, då blir det storshopping.

Inga kommentarer: